Sidor

12 maj 2012

Lördagskörning

Idag så skulle vi köpa en ny akku till sambons bil. Så vi körde till motonet me min bil!
Resten av Vasa var också och körde i Stenhaga, tror ja...
Int för att de var fullt vid motonet, vi slapp bra o parkera. O int va de nå problem att köra dit heller. De var när vi skulle köra hem! Jösses, folk kör ju som idioter! Hur mycket folk som helst precis överallt!! Rondellerna fulla med stillastående bilar, folk som körde o svängde fast de egentligen inte fick, bara för att de eventuellt fanns en liten lucka de eventuellt kanske med lite tur rymdes i!
Usch va de va hemskt!
Så vi fick bara gjort hälften av det vi skulle...

Vi skall på bio ikväll! Dark Shadows! Eftersom de e lördag, så tyckt jag att de kanske e många andra som också vill på bio, så jag ville reservera biljetter så vi skulle få en bra plats. Men de fick man int. Så idag var vi istället och köpte biljetter! Jag trodde att de öppnar en timma före första filmen börjar, men de gjorde de inte. De öppnar en halv timma före.
Så jag fick lurat sambon att snällt sitta o vänta me mej på en biljett... typ 40 min.
Oh yes, hoppas de e värt de då bara! O att de inte va helt onödigt att vi köpt på förhand, så att de e lite folk som är där också!!

Finland förlorade igår mot Kanada, 7-3 om ja int minns fel. Aldrig skulle jag väl tro att jag skulle börja se på ishockey! Men jösses dedär var intressant o spännande! Hoppas de blir lika roligt imoron, då skulle möta USA kanske? eventuellt

Men nu blir de kaffepaus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar