Sidor

14 maj 2012

Gääh!

Nu blir ja knäpp vilken minut som helst!

Men jag har iallafall varit ute idag; en sväng via bibban och via boden. Ve bibban va de full fart; en skolklass (kanske?) som skulle ha varsin bok! De tjatade nånting enormt om att de ville ha barnböcker o inte vuxenböcker! Dehär var alltså barn som gick kanske på 8:an eller 9:an. Vuxenböcker? De va ju int direkt som om de måste läsa om nånting tråkigt, de fick ju läsa o välja vilken roman de ville! De e väl inte så dåligt? Vänta bara till den dagen då någon annan bestämmer vilken bok du skall läsa!

O i boden var det bara tanter.. De var någon sorts rabatt-kampanj på gång, så alla tanter var helt galna att få tag i allt billigt o lassa kärrorna fulla! När skall dessa människor lära sej att det är hemskt lite pengar man brukar spara på sådana kampanjer?
Men nåja!

Men nu vill jag börja jobba snart! blir ju knäpp av att bara vara hemma nu!
Ioförsej så hade jag tänkt börja fara o länkka om dagarna, men de blåser ju så hemskt och förfärligt! Jag blåser kanske inte bort, men jag får ont i halsen och i öronen av all kallluft...

Nåjaa, nu är det att laga färdigt en skoluppgift! Sen är den kursen slut... woops!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar