Sidor

19 mars 2012

Måndag igen!


Idag tog jag fram mina vårskor! De är utslitna, hål i bottne men är de bekvämaste skor jag äger. Därför skall jag köpa ett par nya likanada, typ! Bara för att jag vill..
Vårskorna tog jag fram på grund av att jag började få så ont i fötterna av mina vinterskor. Men nu när det har varit så varmt och solen ha skina, är nästan all snö borta från gatorna!
Tyckte jag imorse.
Nu när jag kom hem, började det snöa som aldrig förr! Va e de för sätt? Tur att det bara var en stund, och att det är såpass varmt så det smälte fort.
Men iallafall...


I helgen blev det blåbärsmuffins. Visserligen är jag lite kritiskt mot recept på nätet, det brukar inte alltid bli så bra. Men dehär blev riktigt goda, även om de kanske inte blev så fina i färgen.
Så nu är frysen full av muffins!
Är man snål på muffins, så måst man få baka!

Hittade ett annat bra recept också; kladdkaka, fast muffins! Det får bli nästa projekt...

Nu är det nog mera att ta tag i skolarbete. Åtminstone två stycken. Redan de känns ju nästan hemskt! Speciellt då man tycker att man är klar, men så tycker man samtidigt att man har skrivit alldeles för lite för att kunna vara klar alls!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar