Sidor

23 mars 2012

Jag älskar blendskor!
De är fantastiska! Otroligt bekväma!
Ja kan int förstå varför de har slutat tillverka dem...
Fick köpa ett par i rena paniken idag! Kanske inte mitt bästa köp, men jag måsta! Då de gamla läcker in vatten och är onödigt använda, så måste man nästan köpa nya...
De är blå. BLÅ! Inte sådär blå, utan BLÅ!!
Typ lika blå som min bil e grön... om man kan jämföra så.

Underbart med ledig helg! Idag blev det att riktigt gå på café med kompis, lite småshopping och sånt... Imorgon blir det skolarbete, födelsedagstårta och mera kompis på kvällen! Riiktigt slapp helg ska ja ha. Annars vet ja int hur ja ska ork med skolan så riktigt läng till, de e så myki, känns de som iallafall.

På tal om bilen, snart är det sommar! Det betyder att jag får börja köra min lilla bil! Visserligen har jag kört i vinter också, men den är automatväxlad. De e helt enkelt int samma sak!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar