Sidor

30 jan. 2012

Jomppa, tyska o sånt


Veckans första träningspass avklarat! Blir ju bara bättre o bättre, känns bra!

Ikväll ännu lite jomppa (idag är sista gången med vår hoppetossa.. ), lite matte och ännu lite tyska substantiv som jag borde lära mej.
Imorgon blir de kanske kickboxing, de låter iallafall kul!

Tyska-test imorgon, matteprov på onsda, cigarrer tills torsda o sen e de helg!
Nog ska ja väl klara av denhär veckan också, fick en så bra start på den!

Även om de va tungt o stiga upp imorse, så var de bra. Vilken trevlig studiehandledare vi har! Saker och ting fixar ju sig!
Får till exempel skräp i dendär s*t*ns marknadsföringen! Får ta den på svenska ti hösten. Skulle ha haft chansen att ha den på engelska nu, men hellre läser ja ju den på svenska. Vilken briljant lösning!

Dessutom tyckt den trevliga tanten att eftersom jag har hunnit ganska långt i mina studier (trots alla problem) så skulle jag kunna börja fundera på slutarbetet? Då skulle ja bli klar tidigare?
Det låter ju lite frestande. Fast jag vet inte riktigt hur det skulle gå till..

Nu; tyska substantiv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar