Sidor

5 jan. 2012

Jullov!

Har haft ett låångt och sköönt jullov nu! Men nu är det snart slut med det. På måndag börjar skolan igen, vilket skall bli ganska sönt att få lite rätsida på vardagen; sova på nätterna, vara vaken på dagen, komma igång med gymmet igen osv. Skall slå alla mina rekord när det kommer till joggin innan sommaren! (ta i trä)
Har en del andra saker som också måste bli lite bättre, men det får komma som det kommer.

Det som jag oroar mej mest över just nu, är sommaren! Det är sommar ganska snart egentligen, och jag borde börja söka! Först och främst ringa till stället jag var till ifjol, vill verkligen tillbaks dit! Även om jag har haft mardrömmar om att de inte vill ha tillbaks mej och sånt hemskt, vilket jag skulle bli lessen över. Trivdes verkligen bra där!
Jag har ju nog ett par andra alternativ vad jag skulle vilja göra, men man kan ju hoppas att man får komma dit jag vill! Bara jag får stanna i Vasa är jag ju nog ganska nöjd, det är ju där vi betalar hyra ännu i sommar så att..

Tänk om man skulle vara ledig en sommar? Det lär väl hända sen när jag har ett heltidsjobb och har fått skaffat in lite ledigt... Det lär ju dröja ett tag till det, men det är väl något jag får leva med, det får väl många :P Att vara ledig en sommar nu, är ju en mardröm! Skulle ju gå i konkurs så fort så det bara visslar om det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar