Sidor

20 jan. 2012

Helg, stressas och förtvivlad

Hrm, skulle ringa och höra om jag fick komma till samma ställe som ifjol för sommarjobb... De hade inte haft möte om detta ännu, så nu får jag sitta på nålar i en vecka typ! Jag som kände mej stressad från förr!!

Men nåja. Skall vänta på beskedet, om det blir ja eller nej, annars får jag väll börja söka som en galning igen! Har ioförsej ett par alternativ jag kan tänka mej, men helst skulle jag ju nog fara tillbaks..

Jag kan ju stressa skolarbeten istället! Och prov och sådan! De va ju dedär talet jag skulle hålla på tisdag, då har ja ju nåt att fundera på, för knappast får ja veta nåt om arbetet före i slutet av veckan, men hon lovade ringa iaf! De e ju positivt!

Men nu är det ju ändå fredag sådär på riktigt. De blir kanske film, lite vin o mys. Sånt som hör helgen till! Åså träning imoron, så vi int slappar bort ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar