Sidor

29 dec. 2011

Jullovsdagar!

Är riktigt borta nu när jag är ledig, dessutom då det är konstiga dagar så konstiga dagar! Juldag på en söndag? Jag var ju helt säker på att det var måndag på tisdag och veckan skulle aldrig ta slut! Bläh...
Nästa vecka är det kanske lättare, då det är söndan på sönda och inte på månda!

Mellandagsrean avklarad; fick fint besök och allt.. Fick köpt ett par nya toppar, sen så blev det inte mer! Är fattig från förr, och blev nu ännu fattigare! Gäh va jobbigt!
Nåja, nu har jag nya toppar iallafall.
Dessutom fick jag fara ut med den sötaste jag vet på hambusare, och så fort vi via alkon och köpa helgens obligatoriska nyårsskumppa! Ifjol var vi på
någon krog tror jag bestämt, så då var det för dyrt med skumppan...

Nå! En dag kvar i vasa nu, gym stör högt på listan och sedan mera jullov i hemstaden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar