Sidor

1 mars 2017

Morgonstund


Imorse kände jag och Harald oss lite suddiga. 
Därför tog vi en suddig bild.
Men det redde upp sig efter en mindre balja kaffe! Och Harald tar en stärkande förmiddagstupplur!
Att jag och Harald är lite suddiga från mornen är inte så farligt, vi tar det bara lite lugnare de dagarna. Men det är lite synd att vi håller pappan i huset vaken större delen av natten så han är så trött på mornen. Men han kan ta en eftermiddagslur med Harald då han kommer hem kanske!

Idag försöker vi tyda FPAs hemsida. Det går lite sisådär. 
Kan det bli mycket mer otydligt?!
Nå iallfall skall vi börja ansöka om lite pengar småningom, nu då vi fått klartecken från arbetsplatsen att det är helt okej att jag bara jobbar lite lördagar, några sitzar och fester från och med hösten.   
Det känns verkligen bra att få stanna hemma längre! Så jag är "hemma" till hösten 2018 åtminstonde, så får vi se hur det känns om jag tar ett år till ännu efter det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar