Sidor

28 mars 2017

Film; A million ways to die in the west

 Bildresultat för a million ways to die in the west

Förr såg jag mycket på film.
Ännu ser jag ibland på film!
Fast nuförtiden ser jag inte på film sådär från början till slut på en och samma dag, men på en vecka får jag nog sett igenom en film. Så det blir mest lättsamma filmer som går bra att pausa, inga spännande actionfilmer eller skräckfilmer som nästan kräver att man ser dem från början till slut på en kväll.

Jag har sett "A million ways to die in the west"! Den var bra!
10/10, åtminstone 9/10. Bonuspoäng för att Neil Patrick Harris var med!

Den var liksom rolig. Helt enkel. Drev med stereotypiska västernfilmer...
Se den!
Älska den!
Se den aldrig igen!
Eller?


Bildresultat för a million ways to die in the west

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar