Sidor

26 okt. 2016

#TBT

Då jag var liten var vi ofta till Norge, ungefär varje sommar sådär 2 veckor typ. 
Då körde vi ner till Åbo, tog båten över till Stockholm och körde ner till Moss, tog mossefärgan över till Horten och då var man nästan framme i Åsgårdstrand! 
Så var det dagar fyllda med släktingar! 

Senast jag var till Norge var 2013.
Det var tre år sen! Alltför länge!
Sist var jag dit med Anna för att hälsa på min kusin och Emilia. Det är lustigt med vissa människor, man kan träffa dem supersällan och ändå känns det som om man fortfarande känner dem jättebra. 


Jag har en plan. 
I planen ingår kusinbesök och fjällvandring.


Jag vet inte hur gammal Harald borde bli innan vi kan stoppa honom i en ryggsäck ich ta med honom till Norge, men jag tror nog han skulle tycka det är kul!
Anders var iallafall helt och hållet med på Norge-resa!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar