Sidor

28 juli 2016

Utfärd till Vasklot

Efter lunchen idag fick jag ett desperat behov av att komma hemifrån. Så Anders kom snällt med till Vasklot! Vi hittade inte vår vollyboll, så det blev lite strandpromenad istället. 
Vi gick förbi tropiclandias utepark; där var kanske 10 pinnar. Max 15. Rutshkanorna såg skoj ut, men lite gamla kanske...
Nere på stranden var hela 3 pers!


Vid Vasklots motionspår håller de på att bygga en äventyrsbana! Den var inte lika högt upp på den på Klippan, så kanske även jag skulle våga gå på den? 
För att gravida kvinnor borde ju absolut gå äventyrbana, visst?
Nå nää, men kanske Anders kan. Eller i nästa år?

Så blev det glass vid minigolfen. Via citymarket och köpa jordgubbar! Så nu har jag nästan ätit 1,5 kg jordgubbar (Anders hjälpte till lite, bara lite), och har lite ont i magen. Jag har läst om att när man ammar får man inte äta så mycket jordgubbar och melon, för då kan barnet få kolik?
Jag som äter melon till frukost varje dag....
Måtta med allt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar