Sidor

7 juli 2016

Torsdagsmys

Idag har jag tillsammans med Mela testat lunchbuffen på Mr. Bank! Härligt gott! 
Det var lite fattigt på salladsbordet, men desto rikare på pizzabordet.
För 9,80 fick man nog mycket mat!
Lunchpizza på Mr. Banks

Efter pizzan blev vi allt för snåla på choklad. Så vi for en sväng via Fredrika på något chokladigt. Så mintchoklad med cappuccino? Men jag tror helt ärligt att jag lagar hodare cheesecake själv... dendär var lite.. den smakade "gårdags" helt enkelt!
Men kaffet var gott.
Mintchokladcheesecake med cappuccino på Fredrika

Sen satt jag hemma hos Anna resten av eftermiddagen. På ett sätt är det nästan trevligare att sitta hemma hos någon på kaffe, det är liksom lite mysigare och personligare. 
Eller så är det bara jag som mårar och tappar koncentrationen nuförtiden då jag är bland folk!

Till kvällen blev det jordgubbar! En massa massa jordgubbar med turkisk yoghurt ♡
Malax jordgubbar med turkisk yoghurt

Men regnet fortsätter! Imorgon skall det lätta mot eftermiddagen, kanske det blir lite somrigare då? Vi får hoppas på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar