Sidor

23 juni 2016

Veckans mage; 35+0

Vecka 35! Enligt the amaizing app är det 34 dagar kvar till BF, det är nog lite de!
Småningom  börjar vi ha saker o ting i ordning hör hemma, och på tisdag skall vi på ultraljud igen!


Barnet är typ 45 cm lång och väger 2,6 kilo. Och han sko överleva helt fint om han sko födas nu. Det är rekommenderat att man känner babyrörelser varje dag; vår trollunge hickar flera gånger om dagen stackarn... 

För min egen del har illamåendet kommit tillbaka, halsbrännan är värre än någonsin och jag känner mej lika smidig som en strandsatt valross. 
Man skall ju njuta av graviditeten, men jag tror jag njuter mer av sommaren istället. Får se om jag också kommer att sakna dethär! ;)

2 kommentarer:

  1. Har just hittat din blogg, är i v 35+5 idag så vi har bf väldigt nära varandra! :) lycka till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Lycka till till dej med, de e spännande tider vi lever i! :)

      Radera