Sidor

5 apr. 2016

Sjukledigt

Här sitter jag och tycker synd om mig själv.
Sjukledig? På riktigt? Äsch...
Men de kan finnas en point i att om man inte klarar av att stå upp o gå normalt, så skall man inte vara på jobb.
Så nu är jag hemma.

Nej det är nog inte så farligt, troligen är det bara mina ryggmuskler som inte riktigt hängde med då magen började växa helt plötsligt.
På torsdag har jag tid till fysion och barnmorskan, så vet vi då hur framtiden kommer att se ut. Men iallafall denhär veckan är jag sjukskriven. 


Jag har köpt en ny o fin pilatesboll och plockat fram jomppamattan! Så den skall jag sitta på nu varje dag, stretcha lite på mattan och ta några promenader om dagen. Så får vi se hur världen börjar se ut sen.

Men baby mår bra! Han sparkar som om han skulle få betalt för det, slår kullerbyttor och sysslar med sånt bebisar sysslar med... så länge det bara är hag som har ont ör det ju lugnt...

Ha en bra vecka ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar