Sidor

14 mars 2016

Babystuff

Idag har jag ledig dag och var fortfarande shoppingsugen. Så efter frukosten for jag en sväng till GW-gallerian. Där hann jag gå i två butiker innan jag var hungrig igen....
Tänk va bra att man får pausa när man vill! Och vad är nu bättre än kaffe och mozzarellasnurra ♡

Så det blev shoppat friskt. Eller sparsamt, beror lite på hur man ser det. 
4 bodysar, 3 par strumpor och ett par pyttesmå uggs!
Så.. nu får jag kanske lugna ner mig lite tills vi fått mammalådan och så..



Men har ni sett va små strumpor beibisar har? Och alla pyttesmå kläder?
Man skulle ju kunna gå och bara titta på små kläder hela dagarna!

Men nu har jag missplacerat saker igen. Igår hade jag missplacerat min väska! Den hittades bakom soffan.. nu har jag bort en påse med saker. Helt försvunnen. 
En del av min gravidhjärna har extremt dålig koll på somliga saker.. 
Hoppsan.
Men saker kommer väl till rätta ännu, hoppas jag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar