Sidor

23 feb. 2016

Missförstånd hos rådgivningen

Det börjar bli ett tag sedan jag visade upp mej på mödrarådgivningen sist.
Det börjar också bli ett tag sedan jag var på ultfaljud sist.
Ja, det var ett tag sedan jag gjorde något alls sist, med andra ord.

Dethär kommenterade min arbetskompis ida, att hon har nog varit till rådgivningen för ett tag sedan, och hon skall få senare än mej!
Så imorse ringde jag rådgivningen och frågade vad som är på gång nu.

Helt ärligt, jag har väntat på ett samtal eller brev ellervad som helst. Men tydligen var det jag som skulle ringa och boka tid!
Oj.
Så egentligen skulme jag till barnmorskan för flera veckor sedan och till läkaren
helst NU.
Ooops.
Nåja, vi fixade det. Det fanns lediga tider till mej inom en snar framtid, så det löste ju sig!

Mera ooops blev det att gå till chefen och säga att jag visst vill ha lite ledigt iallafall. Iallafall komma lite senare en dag.
Hehe.

Ibland känner jag inte mej sådär riktigt duktig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar