Sidor

17 jan. 2016

Veckan som gått

Så detta var den första veckan efter jullov! Man kan bara säga att det har gått rakt ich stadigt utför, med en riktigt katastrofal fest igår som grädden på moset.

Men så länge gästerna är nöjda, så är det kanske inte så stor skillnad vad jag tycker?
Festen igår bestod av ca. 100 gäster som hade midvinterfest!
Det var lite blandade människor, blandade språk med en DANSK pojke som höll tal. Jag undrar nog om någon förstod vad han sade, de flesta pratade ändå svenska.

Nästa vecka börjar jag med en ledig dag! Det är en bra start på veckan.

Idag tittar jag lite på resor, och drömmer lite om medelhavet och den varma solen.
Jag är inte led snön, jag skulle bara vilja resa någon annanstans just nu.
Så därför blir det några bilder från Samos ♥






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar