Sidor

6 nov. 2015

Trädgårdsmästare och mens doft

Inte har ni väll missat Kicks senaste erbjudande på mens doft?
Jag tror jag skulle köpa den på finska istället, om det skulle vara så...


Igår hade trädgårdsmästarna årsmiddag! Eller ja, barnträdgårdslärare... på vår beställningsorder hade chefen skrivit trädgårdmästare!
Chefen hade också informerat oss att de inte kommer att dricka vin, att det räcker om bara jag står i baren under kvällen.
Pyttsan.
97 flaskor vin och 2 korgar öl senare, är jag av en annan åsikt. 97 flaskor på 108 personer, är ganska mycket!
Men det var ju en bra försäljning!

De hade en standup komiker från Kokkola. Tanterna hade jätteroligt åt honom och tycktes gilla honom! Nåvisst var han bra, för allt i världen, men det vat lite kondtigt att det mesta av hans material var jättegamla skämt som han hade fått in i en längre historia..
Men annars var han bra!


Ikväll blir det sportsitz!
Men nu under dagen skall jag först släppa in elektrikern här runt 8, dricka morgonkaffe onödigt länge och swdan fara till stan o luncha!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar