Sidor

9 nov. 2015

Comboloppis

Vasas "nya" comboloppis slår nog det mesta! 
Med en jättestor outledavdelning och en enorm loppisdel, är stället helt fantastiskt!
Men det borde finnas någon typ av cafe där, det tar grymt länge att gå igenom hela...

Så där var jag idag med Mirella. Hon blev lite rastlös halvvägs, så det blev att rusa igenom sista delen av loppisen... Vi sökte julsaker, det var det lite snålt med, men lite smått och gott hittade vi!


Världens sötaste får-dörrstoppare! Nu har inte jag någon dörr som har problem att hållas uppe, men den var fin... och söt... och enligt sambon, det mest onödiga jag har köpt på länge.
Och en vit stjärna. För dekoration. Den är fin!


Jag är lite överdrivet förtjust i mysbelysning. Jag hittade en slinga med bollar (grå, vit o svart), som passade helt grymt bra att hänga från gardinsstången i sovrummet! 


Sist men inte minst en ljuslykta med text på, svart utsida och kopparfärgad insida. 
Det fanns många olika typer av denhär med svart utsida och koppar insida! De var alla riktit fina, synd att man inte kan köpa hem allt.

När vi väl kom hem (efter att ha varit till prisma och köpa mat oc tokmanni efter sopsäckar, vi var och shoppade i sisådär 4 timmar...) så var det verkligt gott med en kaffekopp och lite choklad! 

Bilderna blev lite mörka, det var mörkt när jag kom! Visst är det mysigt med höst och levande ljus, men det är lite för mörkt för foton om kvällarna då.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar