Sidor

8 okt. 2015

Nya skor!

Inför fester av olika slag, så får man shoppa lite!
På lördag skall vi på bröllop! Det skall bli såå roligt! Vi skall till Replot kyrka, där har jag aldrig varit förr, bara kört förbi på väg till Arken förr i tiden.

Så till helgens fest har jag nu hittat nya skor, klänning och halsband! 
Det blir bara sämre utbud på skobutiker i Vasa, tycker jag. Snart finns väl bara Citymarket kvar, kan jag tänka mej. Och HM.
Men de jag har köpt nu, hittade jag för KooKenkä! 
Svarta lågklackade skor i konstläder. Väldigt bekväma, är så nöjd med dem!


Halsbandet var lite fånigt. Jag gick kn till Vila, bara för att de brukar ha bra saker där. Där fick jag tre halsband att titta pä. Ett var riktigt fult, men de två andra var riktigt fina! Så där stod jag med ett halsband i var hand och funderade.
Länge.
Mycket länge.
Så länge att biträdet sa åt mej att jag kanske vill sova på saken.
Hoppsan.

Men det blev det som är pä bilden nedan! Det var fint, o passar bra med klänningen.
Så nu e ja redo för bröllop! :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar