Sidor

18 okt. 2015

Chokoplättar&solsidan

Ikväll var jag på spelkväll me flickona! Det blev inget spelande, bara pratande och premiären av Solsidan... men va e nu betär än he!

Mirella hade stekt plättar med bitar av mörk choklad i. Med det serverade hon aprikosmarmelad och vaniljglass. Huuur gott som helst, verkligen!



Mirella och Axel är mitt i sitt renoveras. Nu är de (typ) klara med sitt sovrum.
OMG!
Det är ljusblått, mörkblåa gardiner och mörk parkett och mörkbruna möbler. Det gick en ljusslinga bakom en metallist över sängen. På byrån var det några levande ljus och en söt uggla (som hon fått av mig, hihi).
Jag blev riktigt förälskad i deras sovrum! Det kommer o bli så mycket mysigare ännu när de fått upp lampan och in med skåpana. Men det var jättefint redan nu!

Jag kan helt ärligt inte vänta på att börja bygga hus själv!
Men som dendär ljusslingan tillexempel, JAG skulle ju aldrig komma på något sådant! Funderar alvarligt på att börja läsa flera indredningsbloggar, jag vet bara inga bra?

Nästa år är bostadsmässan i Seinäjoki, den skall vi definitivt fara o se på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar