Sidor

8 sep. 2015

Kicks; Bliss fabulips

Testade lite nya produkter från Kicks; Bliss fabulips!
Den innehåller 1 läpprengöringskräm, 1 lipscrub (som bodyscrub), 1 lip plumper och 1 läppbalsam. 
Allt för att läpparna skall må bra!

Såhär i förkylningstider (speciellt med alla snuviga studeranden) så blir mina läppar torra, sjuka och knallröda och irriterade. Så nu skall jag testa detta, så får se om det funkar så bra som jag hoppas!

Sen har jag också börjat använda ekologisk ansiktskräm. Jag vet inte varför, men "vanlig" ansintskräm som oftast innehåller parfymer och sånt, får min hud att svida? Men bara i ansiktet.. men denhär är ekologisk och parfymfri!


Fick också ett par testprodukter! Också från Bliss Spacollection... 
En ansiktsrengöringskräm och en bodylotion!


Och, bara för att det har varit så mycket skriverier om dethär, inlägget är INTE sponsorerat..

2 kommentarer:

  1. verkar intressant! Annars (och nej, jag är inte heller sponsrad ;)) så kanske en del av Dermoshops ansiktskrämer kunde funka på dig, speciellt ifall du tror att det i första hand är parfymer som är problemet? De har nämligen svaga hypo-parfymer (som lär ska vara allergivänliga) i de flesta av sina produkter - sen har de kanske nån helt parfymfri också. Ingredienserna i övrigt brukar också vara helt ok, åtminstone tål en släkting till mig nästan allt från dermoshop och då är hon allergisk mot många olika ingredienser som annars ofta används i hudvårdsprodukter :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har faktiskt testat Dermo-produkter, iallafall handkrämer och tvål, det är bra produkter! Har inte tänkt på att testa ansikts- eller annan hudvård därifrån, borde ta o testa! :)

      Radera