Sidor

9 juni 2015

Tisdag

Oj! Här har det varit tyst en vecka.
Hoppsan.
Såå, vi var till Umeå. På grund av omständigheterna så låg vi mest på hotellet. Men lite var vi ute o gå o kollade lite butiker, men det blev nog en billig resa.

Så var vi norrut i helgen. Det var riktigt skönt, e sällan så ledig som då man är i jeppis! Förstår int varför folk vill flytta därifrån, jag vill flytta tillbaks!

Men nu är vi tillbaka i vardagen. Sambon har jobbat sin andra dag, och jag min första. Första dagen gick förvånansvärt bra, även om jag är helt slut i benen av att ha stått hela dagen! Är knte riktigt van med sådant. 

Efter jobb gick jag på rea. Eller jag hade hört att det skulle vara rea på Kicks, men så va de inte de heller. Jahapps! Lite fick jag nog shoppat åt mig iallafall..
Imorgon blir det sovmorgon, nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar