Sidor

13 apr. 2015

Frissabesök

Har idag varit till frissan igen. Är riktigt ofta nuförtiden! Eller eeehh... ja, i mina mått mätt. Var senast här i September, och nu april? Och före det var det rejäla 2 år sedan. Så i mina mått mätt är detta ofta!
Jag hade lite funderat på att klippa det faktiskt kort, men backade ur sedan dp frissam började peka l visa hur kort det kan vara då.
Så nej, gillar nog mitt hår. Långt hår. Det växer snart ut igen.
pannluggen blev jag lite missnöjd med. Det lär så bra då frissam prata om luggen, men nu när det hänger i mina ögon blir jg mest irriterad.

Gissa hur många selfies jag tog.
Gissa?
20?30? 55! 
Det finns få så ofotogenetisla människor som jag. Jag blir mest irriterad då ja ska fota mig själv, men jag ville ju fota håret! Mer fotogenisk är nog min sambo. Och ALLA bloggar jag läser år skriva av fotogenetiska människor.

Så jag kunde inte välja 1 fantastisk bild att visa, utan 6 halvnormala bilder. Eller ja, mer eller mindre normala.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar