Sidor

12 mars 2015

City Storm 2015


 City Stormen körde igång igår! Full fart på grisgrytan hela dagen!
Själv for jag och fyndade lite efter jobbet. Ett par toppar för 5 euro, en mysig stickad ROSA tröja, en grå överdel och en RÖD jacka! Var lite tveksam för den röda jackan, men rött är fint och jag har redan flera svarta jackor, så varför inte en röd? 
Så fin!

Köpte också en stenljusstake. Tung, mycket tung. Mycket jobbig att bära hem. 

En sak vi märkte vid Haga Hem, jag hade svarta händer. Riktigt, riktigt svarta. 
Varför? 
Stormens plastpåsar färgar av sig! Just nålite! 
Jag var på väg hem, för min del var det inte hela världen, men tänk på andra då! Andra kanske ännu är på väg i någon klädbutik och skall peta på ljusakläder, petar på sina egna ljusa kläder eller petar sig i ansiktet eller... ja, vill äta något. Och så har man svarta händer! Hemska saker. Pratade lite med shoppingchefen när han gick förbi, han blev något bekymmrad över detta. Hoppas han får fixat det på sätt eller annat..

Jag är iallafall nöjd med mina shoppingfynd! Att dessutom träffa en o annan kompis i stan att prata lite med mellan butikerna gjorde ju allt mycke roligare också!
Nu måste jag bara lägga band på mitt shoppande o spara lite pengar till semestern. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar