Sidor

15 jan. 2015

Blommor och träd

Idag har ja varit ledig! De e no härligt me lediga dagar

Var på promenad till Plantagen. Har ettbra tag velat ha lite nya blommor nu, men då sambon skall vara så envis och vägra komma med. Så jag for ensam, men han kom och hämtade mej så att inte blommorna skulle frysa ihjäl.
Det blev ett bönträd, ett paradisträd och en söt rosa blomma som jag inte minns namnet på. De påminde lite om gabriel, men inte riktigt. 

Ett grönt hem är ett vackert hem, men jag har lite problem med att hålla blommor vid liv. Men små träd brukar vara lättare än blommande blommor iallafall! 






Jag gör annars förskräckligt lite när jag är ledig. Har visserligen skuttat lite snö, städat lite, tvättat kläder o haft igång diskmaskinen. 
Men annars så gör man så lite man kan... typ. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar