Sidor

2 nov. 2014

Riktigt ledig lördag

Lördagen till ära så bakade pappa pizza! Oj jösses va de va gott! En riktigt stor, tjock och smaskig en så att man kunde äta halvt ihjäl sig!

Efter pizzan var jag hem till Anna på te, muffins och film. Lite vanligt hederligt skvaller, helt enkelt. Tiden gick lite lnödigt fort och plötsligt var det mitt i natten, och då hade det snöat! Letade en stund efter sopborsten i bilen, då jag var ute och surfade med pappas golf och inte min polo!

Pizza!

Pizza med vaniljcocis


Jag tittade lite avundsjukt på Annas lykta hela kvällen. Så fin och vill så gärna också ha en sån! Folk beställer hemindredning från Ellos nuförtiden har jag förstått, om jag okcså borde testa det?


Nu skall vi fylla fyllekakan här hemma, vänta på främmande och fira farsdag lite i förtid! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar