Sidor

16 okt. 2014

hamburgare

Jag och arbetskompisen har funderat länge på att fara till Faros på en Black Angus, men det har liksom aldrig blivit av. Men här i måndags var vi äntligen på väg!

Då vi kom dit, fick vi veta att de kör en höstmeny, och på den finns ingen burgare. Så vi sa att vi kommer på nytt till sommaren. 
Så vi bestämde oss för Pancho Villa istället! Jag fick en burgare som hette Vitlök och kompisen en som hette Bacon. Mums!
Jag fick också efterrätt, en glassportion som mestafels bestod av chokladsås och grädde! Gottgott, men det slog inte Smiths burgers!

Vitlöksburgare med Baconburgare i bakgrunden



Min "glassportion" med arbetskompis med på bild!

Och idag är jag ledig! Såå skönt, skall börja koka kaffe åt mej nu och sedan en sväng till Stenhaga och titta lite på höstrean, eller MidSeasonSale, som  butikerna tdligen kallar den för!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar