Sidor

27 juni 2014

Tanläkarbesök

På min lediga dag blev detett besök till tanläkaren, äntligen.
Sådär i princip har jag ju gått och väntat på dehär ganska länge nu...
Så när jag kommer dit, och tandläkaren kikar mej i munnen, och säger aggressivt kariesangrepp!
Say what!!
De lät ju hemskt!
Nåja, ut me tanden (de va ju endå bara en mjölktand), så nu har jag en glugg istället...
De syns som tur va inte, men de känns lite märkligt...

Efter tandläkaren skulle jag egentligen på kaffe, men eftersom jag inte fick äta eller dricka på några timmar, så fick jag ingenting. Varändå till ett nytt cafe med väninnan, köpte ett bröd att ta hem och tittade på när hon drack kaffe.

Mot kvällen fick jag inbillat mina föräldrar att vi skall ha korvgörans mat!
Blev väldigt förvånad då vi faktiskt var och hämtade, men JÖSSES va gott de var!!

Nu skall jag köra tillbaks till vasa, se efter med vilda och galna taxibilar och luncha med en kompis!
Man ska njut av lediga dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar