Sidor

24 juni 2014

reseplaner

Efter den kalla midsommaren blev jag NÅGOT ressjuk!
Jag vil långt bort och det skall vara varmt!

Är inte krånglig alls, bara jag slipper till medelhavet. Föreslog den fantastiska iden till sambon, och han var nog med på noterna (hellre grekland än stockholm, fick jag som svar)

Så nu har jag drömt om det soliga grekland flera nätter! Vi planerar att ta en billig äkkilähtö söderut så fort det börjar bli semester i slutet av juli.
Jag berättade för min arbetskompis om mina storslagna planer, och möttes av lätt svartsjuka blickar; tydligen var det lite orättvist att jag varken har barn eller husdjur så att jag bara kan packa ryggsäcken, ta sambon i handen och smäll iväg!
Men jag är glad!

Bildöverföringen vill inte funger just nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar