Sidor

11 mars 2014

Storm på kommande

Idag är dagen då ALLT skall beställas inför Storm!
Jösses så spännande!
Idag skall vi dekorer, och arbetskamraten skall förbarma sig över ca. 50 ballonger som skall blåsas upp för hennes lungors fulla kraft (typ..)
Idag skall vi också förbereda muffins, smörgåsar och smörögon... spännande grejer dehär...
Tänk att jag också skall behöva stressa Storm! Eller stress o stress, skoj skall det väl nog bli.
Imorgon slutar jag dessutom tidigare, så jag hinner Storma lite själv också!

Iallafall börjar morgonen lugnt idag.
Med sambon som ringde kvart före sju i morse och tyckte att jag skall komma och öppna dörren, då han än en gång lämnat nycklarna här hemma. Efter det, då jag tänkte sova lite till, så började grannarna renovera. De har hållit på ett tag nu, lite jobbigt de å!
Så de blev en lång frukost, lite diskande och förberedande av arbetsmat.

Vi skall i veckan också titta på radhus! Tänk! Då får man ha grill! och katt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar