Sidor

2 feb. 2014

Jobbat på egen hand


Jag är ingen klåpare, det bara ser ut så på alla skärsår jag har över händer och fingrar.
Men jag har inte skärt av något än! *knack i trä*
Jag hade bara två plåster och lite bandage... Nu två dagar senare är det fortfarande ont, då det är just där man böjer fingret! Men nu har jag två dagar ledigt från arbetet, så förhoppningsvis så hinner det bli bättre.

Plåster+bandage=plasthandske-tvång
Mina kunder tyckte tydligen att det var lite vitsigt att jag hade bandage på. 
Fick ett flertal gånger höra av olika stammisar; "har du jobbat på egen hand?"
De va ju en ganska lustig ordvits ändå!

Imorgon blir det bilreparation och besiktning på schemat!
Hoppas bilen går igenom, skulle liksom inte ha lust att föra in den på några vidare svindyra reparationer...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar