Sidor

1 okt. 2013

1 h+k och allergipiller

Idag var min kära mor på besök! Vi hälsade bland annat på min morbror, och mor var och spionerade på mitt jobb... efter ett argsint samtal hade jag absolut ingen lust att fara dit tillsammans med henne.
Vi hittade inget att shoppa, men lunch fick vi hittat åt oss iallafall!

Förrätt

Lökbiff med potatisstomp

Kaffe i öronlös kopp!

Efter att ha vinkat av mor vid busstationen, blev det en apoteksvisit. Det är alltid spännande!
Så där fick jag en kräm lika fet som bacon att smeta på läpparna samt allergipiller. Dessutom fick jag en hel rad med grönsaker och frukter som hon tyckte att jag kanske skulle undvika för att minska såren. Någongång i hennes lovsång om allergipillren så pratade hon om herpes (?!), så då var känslan... okej....

Nå, nu har jag iallafall allergipiller och en väääldigt fet kräm som luktar skit. Då länge jag har skrivit dehär så har det blivit bättre? fantastiskt!

Ikväll blir det ännu diskussion med handledaren och andra som också skrivet slutarbete. Senare också personalfest och ollis!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar