Sidor

13 sep. 2013

Fredag!!

Äntligen freedag!! Denhär dagen har jag väntat på länge!
Det är sista dagen på min 27 dagars arbetsvecka!! Nu är jag trött på jobb, trött på människor och börjar ha svårt att int gapskratta gamla tanter i ansiktet då de bara är sura och tvära! För att inte tala om människor som bara går runt i butiken och tycker det är fantastiskt att två skor som är olika storlek är olika stora och klagar över hur fula vissa skor är....
Sista dagen nu, bara två timmar behöver jag vara själv och så kommer J och håller mej sällskap från 12!!
Dessutom slipper jag hem hastigt redan klockan 15!!

JÖSSES VAD JAG ÄR LYCKLIG!!!!




Träningsvärken har visserligen slått i redan nu från morgon, vilket troligen betyder att det kommer att bli sjukt förfärligt ikväll och ännu värre imorgon.... men skönt pass var de igår iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar