Sidor

2 apr. 2013

Påsk

Vi var hemma över påsken.
De va skönt.
Även om jag inte har gjort så hemskt mycket annat i påsk än att äta! Men ack så trevligt var väl det med. Det blev inte så mycket godis direkt, en och annan efterrät och en grymt massa mat!
2 middagar om dagen har jag hunnit med. 
Skall bli häftigt att försöka komma in i vardagsrutiner igen efter en sådan ätarhelg!

Har också hunnit träffa kompisar. Väninnan och jag gick till baren för att hämta varm kakao, och kom tillbaks med en grymt fancy drink! Jordgubb och SÖT! med en maaassa grädde på!

Drink vid nettid

Syrran med fästmö och hund var också hem till oss på påskmat. Det var svårt att ta foto av Elvis, som helst bara ville nosa mej i ansiktet då jag satte mej på golvet. Men till sist gick det!

Elvis

Och så har vi hängt upp en massa tavlor. På turen upp på vinden hittade jag allt mitt påskpynt! Hade typ glömt bort att jag hade sådant... Men på grund av bristande intresse tog jag inte ner hela lådan, utan det fick bara bli en tupp som har fått stå på köksbordet.

Påskpynt



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar