Sidor

10 dec. 2012

Snart jul!



De blev pepparkakebak i helgen! Stekhett blev det i köket, så är det med litet kök och het ugn..
Många fina pepparkakor blev de! Bara ett fåtal som blev lite brända... eller tunnisarna blev mörkare o tjockisarna ljusare! woops!
Och jag kladdade med glasyr på nästan allihop! de va skoj!





Och dehär sko ingen tro, men de ja egentligen skulle göra idag var skolarbeten. Är visserligen redan klar med två, men dehär sista går lite trögt. En swot-analys håller jag på med, men det blir lite att jag skriver en punkt, och sedan läser jag någon blogg..  Eller som nu, då jag skriver i min egen.
ojoj!

Denhär veckan blir det att skärpa sig lite med dendär träningen! De blev knappa två gånger förra veckan, och nu är kvällens jomppa inställd... och itn had ja ritkigt tid med att fara nu på dagen heller!
Skräp!!
Men imorgon kan det bli nya tag!

Och nu är det bara 14 dagar kvar till jul!
Utan julkalender..
Meh, borde kanske se ikapp, den lär ju va bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar