Sidor

30 okt. 2012

Skola?

Hade för första gången på ett halvår en riktig skoldag.
Usch.
Tyckte inte alls om det.

Jösses va den kan vara tungt att bara sitta still och försöka koncentrera sig på nånting man inte har en aning om vad är för något! GÄH!
Dessutom då man blev så hungrig, så blev de riktigt jobbigt.
Att stiga upp klockan 06:50 var inte så farligt, de kan jag nog. Men att sitta still i flera timmar...
Jag har helt enkelt glömt bort hur man gör!

Fick annars riktigt bra söörvis ve alko idag! Behövde bara gå in o säga att jag skall prata och hålla vinprovning om dethär landet och behöver se några viner. Så nu har jag fått presenterat alla sydafrikas viner som de har ve alko! Nice! Fast visserligen trodde han säkert att jag hade tänkt köpa något också.... Istället var jag bara en besvärlig person som tog opp en massa av hans tid, men han visste förvånandsvärt mycket om sydafrika!

Nåh, skall se ännu om de går att överleva denhär skolan, de e ganska många som har gett opp. Även om jag inte ligger speciellt långt efter gällande kurser, så känns det lite som att jag också skulle vilja ge opp snart...
Men kanske man måste dra sig igenom det? Men int vill jag bli nån chef eller nånting, ansvarig kanske, men inte chef. Jobbigt att ha ansvar och bestämma över andra...

Så frågan finns ännu; vad skall jag bli när jag blir stor?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar