Sidor

29 okt. 2012

Ännu oktober

Oktober är ju i princip en höstmånad, även om det har hunnit bli vintrigt.
Men november som bara brukar vara slaskigt o mörkt och hemskt då? meh!

Iallafall så var den lite dumt då jag igår insåg att jag skall ju till skolan idag! Fritt valbara studier ska ju vara kul, men de va dehär med engelskan då också...
Ännu dummare är det att jag missar andra lektionen i detta ämne, på grund av dålig orsak. sitz.
Börjar bli dålig på dehär att planera saker nu!

Planen för att överleva november blir att få en jämn dygnsrytm o stiga upp samma tider på mornarna för att underlätta dagarna, minska något på gymdagarna för att orka med skolan, inte jobba så mycket och INTE bli förkyld. Nedskärningar på aktiviteter just för att INTE bli förkyld. Detta har inte min näsa och mitt huvud riktigt förstått ännu, men jag skall alltså INTE bli sjuk.

Sen ska vi bara se hur överlevandet går..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar