Sidor

26 sep. 2012

Shoppingsuget

Då ja kikar in på min kära staffbook och räknar ihop arbetstimmarna inför nästa lön, så blir jag alltid så jädrans shoppingsugen. De e dumt o känna sig lite smårik....
Men de gör jag iallafall, ibland går de så långt att jag far till stan. De e lika dumt varje gång, även om jag ibland bara kommer hem med ett paket sockor. De går hastigt åt, av någon konstig anledning.

Sen så var det ju nätshoppingen. Visserligen har jag bara gjort det en gång, faktiskt, men iallafall. De har hänt destoflera gånger att jag surfat int på en butik, fyllt inköpskorgen och sedan lämnat sidan... sådär bara för att, även om ganska onödigt.

Men ikväll blir det troligen en tråkkväll; motivationen för låg för att gymma, motivationen lite låg för att göra nånting egentligen... Blir troligen bara en promenad sen ikväll.

Men de va de, mera tittande på kläder och saker, sen blir det matlagning åt en hungrig sambo.

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar