Sidor

14 aug. 2012

Sandra&Jenny

Här är ett inlägg för Sandra och Jenny, efter efterlysningen på facebook.





Tack jag har det bra, har haft min sista arbetsdag och är nu ledig.
Funderar på att söka något litet jobb för hösten, så att jag inte skall börja klättra längs väggarna och bara gå och vänta på att Anders kommer hem.
Jag har visserligen de sista dagarna ifrågasatt mitt val av branch, men... jag vet riktigt på riktigt inte vad jag skall göra istället.

Jag börjar skolan sent, men jag hade tänkt ta ett par kurser jag är lite efter med, och ett par extra kursen för att få min modul klar!

Idag skall jag till butiken och köpa mat och sånt. Ikväll skall jag överraska Anders med rökt lax-fyllda paprikor med ris och rostat vitlöksbröd. Jag skall också skaffa lite kallrökt lax och laga nånting häftigt! Bilder och uppdateringar kommer...

Kommer och hälsar på er i helgen! Syns då!
Tack, ja tar gärna kaffe, och jag bruakr nog komma den tiden jag säger ;)

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar