Sidor

31 aug. 2012

Bra bra

Jag har det bra, för de har mamma sagt. Eftersom jag har en studieplats, ett hem, ett jobb... så har jag det bra. Så jag skall sluta klaga.

Det ser ut som att det blir en ledig helg! Visserligen hinner ju det ändras ännu, men iallafall.
Så ikväll vet jag inte alls vad vi skall göra, men imorron ska vi shoppa! Skor, telefonfodral, sockervadd, jacka och och och.... jaa, kanske de räcker sådär.

Men idag är det ännu fredag, även om lördagen blir roligare. Nu blir det kaffe och frukost, sen iväg till gymmet igen! Hade paus från det igår, av någon konstig anledning.
Idag skall jag spring som aldrig förr!
Och nånting annat bra; från o med nästa vecka har gymmet öppet på helgen också, så då kan jag börja släpa med sambon också så behöver jag inte fara dit själv!

Trevlig helg!
xoxo



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar