Sidor

19 juli 2012

Långa arbetsdagar


Eller inte långa, men sena. Om man är lite mentalt inställd på att sluta halv elva-elva, blir man ba leid he att slut tolv!
Men nu for vi iallafall hem därifrån, lämnade lite disk o skräp men de fick vara så då.


Testade min nya ansiktsmask idag! Den var vääääldigt skön, även om den kändes lite obehaglig till först; hela ansiktet blev skummigt som ett bubbelbad och jag trodde att det skulle rinna av.
Men de satt nog kvar, och känslan var lustig. Det liksom... poppade. Bubblorna i skummet poppade och kittlade. Sedan efter de 5 minutrarna, var skummet typ borta.
Och känslan efteråt var väldigt fräsh!



Har också fått min nya träningsdagbok! Den skall pimpas och börja användas, så fort min fot blivit mer pålitlig att gå på.
Nejgo ja far ti na läkar me en fot som halder ti ga på! Men den kan ju bli värre att länk på, så ofta som jag e å ståpplar...


XOXO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar