Sidor

27 maj 2012

Sommaren har kommit!

Varma. härliga dagar har kommit o gått. Nästa vecka skall det bli kyligare igen?

Första arbetsveckan har gått riktigt bra. Första dagarna var visserligen bara städande och sådant, men det var ändå bra att få se stället ordentligt och lära sig var alla grejjos och grunkor finns och existerar.
Igår var öppningsdagen! Var verkligen skitnervös o så, men de gick riktigt bra egentligen. Nog tror jag väl att ja gjorde bra ifrån mej iallafall?
Och idag var verkligen stressigt!! Tror jag. Iallafall då det kom myki folk på en o samma gång, jag fastnade i kassan och hann inte göra nånting annat, och sedan såg jag hur servitörerna tog tillbaks maten till köket?
VAD HADE JAG GJORT FÖR FEL OCH VARFÖR SA INGEN NÅGONTING!!!!!!
Men men, misstag händer...
Nästa vecka är det häftiga dagar; två långisar! dvs ca. 10 timmars arbetsdag... såna dagar måst man åtminstonde äta, även om jag inte hann med något sånt idag!
Denhär branchen denhär branchen..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar