Sidor

25 apr. 2012

vilken dag..

Int för att vi gör konstiga saker i skolan, men idag så drack vi martini bianco och åt blåmögelost!
Enligt min mening en ytterst dålig kombination, eftersom biancon tog över smaken helt och ostens smak helt tappades bort...
Men då vi skulle lyssna hur ett knäckebröd låter då man äter det, har nog verkligen tagi priset på konstiga saker! Hela denhär kursen har varit riktigt, riktigt udda...

Överlag så har denhär dagen varit ganska så värdelös. Hade tänkt vara duktig o fara på gymmet. Men nä, lämna hemma o spela. Skulle laga en skoluppgift. Jovisst, jag började på med den, men sen märkte jag att jag gjort fel på flera ställen, så slutade. Och fortsatte spela istället.
Och ingen mat har vi fått gjort ikväll heller, mestadels mitt fel kanske?
Nåja, nya tag imoron...
Imorgon är ju första dagen på sommarlovet? Tänk de!

Imorgon så skall jag åtminstonde till gymmet! Åså far vi hemhem!! Jippii!
De va egentligen inte så länge sen vi var hemma sist, men de e endå så skönt o fa hem ibland.
De e liksom mera ledigt där hemma än här.
Fara hem och laga skolarbete istället? Måste nästan... Dumma kurs som man inte kan lämna in uppgifter i efterhand i, om man nu råkar va lite sen med nån... Men de e ju många dagar tills söndag än!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar