Sidor

12 apr. 2012

Torsdag - dittan och dattan




Efter den minst sagt tråkigaste lektionen någonsin kom ett prov, som jag inte riktigt vet vad jag skall tro om. Att man får en etta om man stavar sitt namn rätt? njaa...
Men det kanske inte var så svårt, eventuellt blev det kanske godkänt.
Det skulle vara vääldigt trevligt!

Annars håller jag och få panik här borta! Dethär med sommarjobb!
Jag har ingenting! Jag kan inte gå sysslolös i ett halvår, jag blir ju knäpp...
Men det finns ju alltid det fantastiska alternativet att ta ett par kurser över sommarn, och sedan till hösten börja skolan lite tidigare.
Ganska så orka. Men de kan gå om det är det enda möjliga.

Men sommarjobbssökningen är itne slut än; skam den som ger sej!
Två nya platser på på gång, kanske 3. Får hoppas på det bästa nu bara!

Men nu är det att ta tag i skolarbetet riktigt på allvar, så ja blir klar nångång!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar