Sidor

16 apr. 2012

En sån måndag!

För det första så var första lektionen inte ens en timma lång, fast den skulle ha hållit på hela förmiddagen. Vilken otroligt onödig dag!
Andra lektionen så... tja, ja förstod nästan mer innan än efter

Sen så hade också lärarn kommenterat ett arbete jag har gjort. Det var ganska rolig läsning! det hon egentligen sa, var att jag hade missuppfattat hela uppgiften, men att det ändå var ett bra arbete och jag fick ändå godkänt. Dessutom hade jag tappat bort ett sinne! Hörseln hade jag tydligen inte räknat som ett sinne då jag skrev dendär uppgiften...

Men dagens stora blunder hände nog på jomppan;
Jag skulle dra på mej mina jomppaskor, helt enkelt. Sen så tyckte jag ju nog att de satt lite konstigt, o var nästan lite märkligt lösa. Dessutom fundera vi lite hur de kunde vara så smutsiga? Inte har jag nångång använt mina skor på utsidan int!
Vad hade jag gjort?
Jo, jag hade dragit på mej kaverins lenkkiskor! De var typ rätt storlek, bekväma och sköna. Det skulle ju ha varit just lite typiskt om jag skulle ha haft på mej dom!

Men de va den måndagen de. Ganska bra början på veckan.
Nervös vecka dethär; 2 prov och 2 arbetsintervjuer! Dessutom är intervjuerna på samma dag! Shit!! Men det som jag är mest nervös för över det, är hur sjutton jag skall kunna köra sambons bil till Replot, och äns hitta dit...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar