Sidor

20 apr. 2012

Dit for golvet!

Först väggarna, sen taket och nu golvet! De blir nog bara värre o värre dehär!

Dagen började ganska skit!
Vi hade prov i budgetering. Första gången jag fyllde i så märkte jag att allting blev grymt fel! Så då tog jag bort allt och började om från början, bara för att det var lättare än att börja ändra på det mesta. Och också för att jag hade klåpat mej och tagit bort färdigt insatta formler... Så andra gången blev det bra. Jag räknade skräpet, skrev ner svaret på skräpet och sparade skräpet vartefter.
Sedan så skulle jag skicka in skräpet, och vad händer?
Något spännande?
Hela skräpet är borta!! Det fanns ingenstans! Inte på U-skivan, inte på skrivbordet, inte på C, inte ens på Excels recent ställe! Den var borta! Hela mitt provsvar med alla uträkningar var borta!! Jag blev så lessen så jag började nästan gråta... Men lärarn beklaga lite, men sa att han måste ha en fil ilämnad för att han skall kunna godkänna provet. Så det vara bara att göra det igen då.
En tredje gång.
Vilken lycka.

Och då jag kom hem, strax vid 10 redan, så låg sambon och sov fortfarande. Det kunde jag också bra kunna tänka mej att göra. Det kändes extremt meningslöst att alls stiga upp idag.

Så nu har jag bara väntat att en arbetsgivare skall ringa mej.
Men det har hon inte gjort! Stressar just nu långsamt men säkert sönder mej!

De e tur att det är så lite kvar i skolan nu.
Not!
Skit va mycket man kan ha att göra! Känns de som iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar