Sidor

8 mars 2012

Kaffe!


Får snart kaffifrämand! Jee!
Besöket skall komma och beskåda vår lägenhet... Då borde man städa upp den!
Iallafall se till att det inte ligger en massa skräp och smutsiga glas och koppar överallt... Och sen disken då! Hastigt undandiskat, undanstädat, och sedan kom jag på hur jag själv ser ut! Men de va int så viktigt, tror jag bestämt...
Men när man får kaffifrämand, måst man då bjuda på nånting kanske? Då måst man fara till butiken! Kanske man borde börja ha myffins i frysen, för säkerhetsskull... Synd att det inte är så nu. Men chokokex borde finnas!
Men huvudsaken är kaffet!

Katastrof! Ingen vill komma med på jomppa ikväll! Och jag vill inte fara själv!!
Visserligen brukar jag fara själv till gymmet, men iallafall...
Dessutom skolkade jag från gymmet igår, så det är kanske bara att knalla iväg ikväll då. Eller det beror kanske lite på hur krapulan känns senare, men som det är nu går det hur bra som helst!!

Långhelgen började igår. Nästa skoldag är på måndag. Borde läsa på tenter hela helgen.. så var den helgen räddad! Typ... Vin finns, iallafall, om inte matematiken går så bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar