Sidor

27 feb. 2012

Ledighetsfasoner

Vad gör man när det kommer in en byggkarl, som skall komma och se på ett fel? ETT fel på vårt hus? De finns int ETT fel på vårt hus...
Men ja, med föräldraskapet som inte ens är på väg hem, så visade jag upp ett fel iallafall. Så berättade han för mej vad som var fel... det är att komma ihåg vad jag skall säga åt pappa nu då bara! Och när han kommer tillbaks..

Födelsedagshelgen var härlig! Kaffe på eftermiddagen med ett par gäster, pizza med härligt sällskap på kvällen, besök på ny mysig bar i jeppis som hade gratis biljard! Så det sysslade vi med halva kvällen då! Underbar födelsedag!
(det var kallt i snödrivan dock...)

Så nu idag borde jag syssla med något produktivt, kan ju hoppas att jag komemr igång med det ännu idag! Mittiallt. Har iallafall tänkt stiga opp från moron nu, så kanske jag får gjort nånting, istället för att vara vaken halva natten och sova halva dagen. de e dumt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar